Caddie/Bryzejda 'Bliss'

Alla inlägg under april 2010

Av Lizetté - 27 april 2010 09:15

Idag på väg till kursen såg jag en hund och blev rätt sur på

den så matte fick gå fort bort med mig sen när vi kom på ett

behörigt avstånd från den hunden så såg jag hur mattes ben

bara skaka, så hon stod och vila ett tag sen gick hon vidare...

Cerries matte kom och hämta oss sen och då tyckte jag att

jag hörde att jag skulle ledas av Cerries matte först verkade de intressant men sen så vart jag mest förvånad och tyckte de var obehagligt... men jag fick allt dras med henne ändå...


Så när vi var framme på klubben så gick Cerries matte iväg med mig från matte de gillade jag inte riktigt men jag fick allt lyda.. jaja sen väl inne

på planen så blev jag skitsur på Ville på än gång så Cerries matte hade en ganska kämpig träning innan fikat och då kom någon fram till oss och sa en massa grejer och lätt skit arg så jag tittade hjälpande på matte

men hon hade fullt upp med Cerrie så jag fick sitta där snällt och vänta tills den personen gick då vi kunde återgå till träningen..


sen vart de fika...

efter fikat så tog matte över mig och så fick jag nåt annat

halsband på mig och de funkade bättre och då vart jag lite gladare..

vi tränade då på platsliggning och sen fot och så lekte matte lite med mig med en såkallad apportbock de var skoj... sen tränade vi på hoppet oxå som kommer i lydnad klass 1 om man ska tävla sen satte sig jag, Ada och Cerrie oss ner och vilade ca en halvtimme efter kursens slut

och våra mattar pratade om de som hänt idag.. sen rörde vi oss hemåt..


Presentation


Här är jag Bryzejda Gratia Superis kallad Bliss. En Welsh Corgi Cardigan på just nu ca 3år.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Caddie


Ovido - Quiz & Flashcards