Caddie/Bryzejda 'Bliss'

Alla inlägg under juni 2016

Av Lizetté - 30 juni 2016 16:23

Matte bestämde sig visst för att göra något vettigt idag så hon tog sig ner med mig till

Drömparken där vi lekte, träna lite dogparkour och lite annat det var skoj och sen

inspektera hon idé trägårdarna tror jag hon sa att det hette och det var vackert

kombinerat med häftigt och se :D, vi gjode en liten dogparkour övning vid en av idé

trädgårdarna som hade opera som idé. Vi hade absolut med oss vatten :) 

Det var en trevlig tur med matte :D


Bilder.

       

       


Av Lizetté - 21 juni 2016 14:30

.... och tog min rabies spruta så jag får resa, det var lite konstigt i början

men sen var det bra.

Av Lizetté - 19 juni 2016 12:30

När bussen stannat så klev vi av vid något staket och matte nämnde något om husvagn

försäljnng, sen gick vi en stund, sen dök en bil upp och stanna och prata med matte

så klev matte in och då visade det sig att det var några jag kände men den ena

verkade tycka jag var lite läskig, jag som vill bara pussas och gosas med, men

matte fick hålla i mig så jag skulle låta henne vara.


Bilen stannade efter ett tag

vi klev ut på något ställe med massor av folk, bilar, hundar m.m självklart vill

jag hälsa och undersöka allt men det tyckte inte matte så idag vart det miljö

träning av högsta grad enligt matte, vid några enstaka tillfällen lät matte mig hälsa på

några som ville hälsa på mig men det var bara människor som jag fick hälsa på inte hundar :/


Vi såg några dessutom från klubben men dom fick jag inte heller hälsa på :/ bara titta på.

Efter några få timmar bar det av från den platsen och då berättade matte att vi varit på

en by marknad (vad nu detta är) men i alla fall hon prata mycket med dom i bilen och jag

låg och sov helst, det har varit en lång dag idag "gäsp" många nya intryck "gäsp"

och mycket folk "gäsp" mycket hudar som jag inte fått hälsa på "dubbel gäsp" 

men men så kandet vara jag älskar matte ändå :D "nospuss"

Presentation


Här är jag Bryzejda Gratia Superis kallad Bliss. En Welsh Corgi Cardigan på just nu ca 3år.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Caddie


Ovido - Quiz & Flashcards