Caddie/Bryzejda 'Bliss'

Alla inlägg under juli 2012

Av Lizetté - 15 juli 2012 11:45

Idag lekte jag dragkamp med en stor hund de var rätt skoj..

vi drog och drog de var knappt som om någon gav sig men skoj var de i alla fall..

ha en bra fortsatt fm.


Lite bilder:

     

Dragkamp med Lady, I köket hos mattes föräldrar.. Oj vad vi drar.

Lek
Av Lizetté - 14 juli 2012 13:00

Idag har jag haft en lek dag typ en som matte känner har lekt med mig idag en hel del.

Vi har kastat boll, fångat boll, haft dragkamp med boll och letat boll.

Med andra ord en riktigt rolig dag..


Bilder...

       

Lek på gården med en bekant till matte.


       


       


Ännu mera lek på gården :) och lite vila oxå..

Av Lizetté - 12 juli 2012 09:30

Hej på er idag har jag oh Tyco vart på kurs, men idag tränade matte ganska självständigt

med oss, jag fick träna på linförighet, lite jobbigt men de gick..

Tyco träna på typ oxå linförighet tror jag.. såg så ut.. och störningar oxå av andra

hundarna som gör sånt som inte har får göra just då..

sen fikade mattarna, sen packades vi in i bilen och så åkte vi iväg var vet jag inte..

men när vi väl var framme såg jag massa små Tyosar i olika färger.. (fick sitta kvar i bilen)

i tre olika fäger de var lite roligt sen såg jaghelt plötligt stora bruna hundar.. och sen såg jag att

Tyko fick släppas ut till de andra små tykosarna och leka de tyckte jag var lite orättvist men men,

sen såg jag även att matte kelade med dom där små sakerna och även pratade med någon människa där..

Undrar vad matte nu tänker hitta på? aja vi får se.. sen efter ett tag så åkt vi hemåt vi fick gå ut  hundgården och sválkas av och leka de var lite skönt sen senare åkte dom iväg igen och de tog evigheter

innan dom kom tillbaks har ingen aning om vad dom gjorde men något gjorde dom i alla fall..

Sen åkte matte, jag och husse hem lite skönt faktiskt trodde jag skulle bli kva för alltid hos mattes

mormor men ne och tur var äl de tyckte jag..


Ha en bra dag..


Av Lizetté - 10 juli 2012 15:00

   

Hej idag om jag inte minns fel var de en tråkig blöt dag..

så vi lekte mest inne, men matte promenerade

med mig oxå förstås..

Av Lizetté - 3 juli 2012 12:30

Hej alla ute i de fina vädret..

Idag gick jag och mina kompisar i parken de var trevligt faktiskt,

men jag såg mkt hundar och de tyckte jag inte var lika kul, men vi klarade

oss igenom parken med mest små korrigeringar. Vi var ute i ca 2 timmar + att mattarna

fika lite oxå..


Bilder..

       


       


       


       


   


Presentation


Här är jag Bryzejda Gratia Superis kallad Bliss. En Welsh Corgi Cardigan på just nu ca 3år.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Caddie


Ovido - Quiz & Flashcards