Caddie/Bryzejda 'Bliss'

Alla inlägg under augusti 2010

Av Lizetté - 5 augusti 2010 21:45

Idag gick jag på prom. med matte och husse (som sagt)

de gick bra, å så var de såklart roligt hehe...

Av Lizetté - 5 augusti 2010 06:15

Idag fick jag gå ut och gå tidigt vilket var ovanligt för mig..

men de gick, lite morgontött men men... fick promenera i en park

lite av den gick jag igår i... i alla fall vi gick där och jag undersökte lite och plötsligt springer jag nästan på en hund, hmm de borde väl matte

sett ja ja (de här hände bara på några sek..) jag visste inte vad jag skulle välja och hann inte heller för den andra hunden öppnade munnen först så jag valde då att försvara mig... så raggen åkte upp..

och svansen med men innan jag hann göra ngt så tog matte mig fort som tusan åt sidan och satte mig ner och började lugna ner mig så

gott hon kunde och sen när dom hade gått förbi och jag hade lugnat

mig lite så gick vi vidare... sen vände vi tillbaks efter ett tag...

Av Lizetté - 4 augusti 2010 23:00

Hej min e.m./kväll(16.55) började med att åka tre bussar..först en buss till heby och sen en buss till uppsala och sist fick jag åka en grön liten buss i uppsala, har aldrig åkt en sån förut men de var ok.. lagom höjd och kliva in i hehe... sen kom jag till ett ställe som var mindre än hemma men inte alls dumt faktiskt gillade jag de hehe, i själva stället (hette visst lägenhet) så träffade jag på två katter Bonzo och Bessi heter dom.. trevliga filurer dom, hehe fast efter natten vart visst Bonzo rädd för mig.. så han sprang och gömde sig.. men senare kom han fram.. fick kvällsmat vid åtta ca och sen vid elva fick jag gå på en liten prom med matte och husse (min husse i minst tre dgr i alla fall).. hehe

Presentation


Här är jag Bryzejda Gratia Superis kallad Bliss. En Welsh Corgi Cardigan på just nu ca 3år.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Caddie


Ovido - Quiz & Flashcards