Caddie/Bryzejda 'Bliss'

Alla inlägg den 9 mars 2010

Av Lizetté - 9 mars 2010 02:15

Idag var jag på kurs igen nu e ni nog rätt vana

vid att jag e på kurs varje tisdag men ändå..

i alla fall på kursen idag så blev de slalom och sitta

framför och bakom varannan hund de gjorde vi, funka bra..

sen gjorde vi lite mer grejer men kommer inte riktigt ihåg

var de var men samtidigt tror jag de var något med

att vi övade på trängsel övning utan hund och sen gå

mot varandra och stanna med en meters mellanrum mellan

nosarna...




sen var de fika efter fikat så gjorde vi lite mer

slalom övningar... och sen gjorde vi inkallning

på rad alltså att jag och liz + två till var på samma

sida och sen var de några mitt emot oss och sen började

en förare att koppla loss sin hund och gå till den motsvarande

sidan och sen kalla in sin hund och de funka jättebra...

för alla sen gjorde vi ormen de gick sådär..

sen stod vi och sola ett tag över kurs tiden...

sen vart de hemfärd....





Presentation


Här är jag Bryzejda Gratia Superis kallad Bliss. En Welsh Corgi Cardigan på just nu ca 3år.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Caddie


Ovido - Quiz & Flashcards