Caddie/Bryzejda 'Bliss'

Direktlänk till inlägg 8 februari 2011

Träning på uppställning en fin kurs vår dag...

Av Lizetté - 8 februari 2011 10:00

Här nedan följer nu några bilder på några av hundarna som går på kursen med Caddie, bilderna som följer här nedan får ej kopieras (inga andra heller på denna blogg utan att fråga) men de här bildena är absolut viktigast som ej får kopieras förutom av mina och caddies kurskamrater möjligen då men inga andra.. då så då börjar vi...


Gunilla och Odwin


Odwin är en fin o ung Schäfer på ca 1 år.


 Har du lite godis matte?


 Här har vi då Charlie och Sigge..


Sigge är då en väldigt glad och busig Labrador på 2 år ca..


 Hmm undrar om jag får lite godis snart? hehe 


 Här har vi då Min instruktör

Lone och Caddies kärlek Ada..


Ada är då rå en jätte trevlig Border Collie på 7-8 år ca..


Är vi klara snart matte?? 


Här har vi då Ann-Sofie och lilla...

nu ska vi se om jag har rätt jag tror de är TinTin..


TinTin och även hans kompisar är små och trevliga Lancashire Heealers..



   Kan vi gå en sväng nu matte? snälla?


Kerstin och Legas..


Legas är oxå en fin och rätt lekfull Schäfer

han har en kompis som heter Dixi som oxå är en

Schäfer..


Klar snart fotografen? 


Här har vi då Beatrice och Beautie..


Beautie är en Stor långhårig Collie ca 2 år gammal och trevlig..


Hej Fotografen visst är jag fin??


Sen har vi då mig (Lizetté) och min

underbara sötnos Caddie...


Caddie är ju då den ända blandrasen här men de funkar bra, blandning mellan tre av kurskopisarna raser d.v.s Schäfer/Labrador och Border Collie... han är ca 6 år gammal och rätt trevlig men kan göra utfall ibland mot en viss hund på kursen...


Visst står han vackert? I alla fall tycker jag de 

puss på dig min lilla sötnos <3<3


Ja de var några av hundarna på kursen..

ha en fortsatt trevlig och lärorik dag... //Liz     











 
 
Hector

Hector

17 februari 2011 02:06

Men du glömde ju Carrie ju ! Så får du väl inte göra !!!!!!! Hon är ju viktigast av alla ! Min kompis ju !
Bild på henne med är ett MÅSTE !

http://rocketbus.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lizetté - 2 september 2018 13:15

Idag var jag och Nathalié med hundarna på klubben. Vi tränade på Rallylydnad, gick bra, blev en liten filsnutt på mig ch Bliss.   ...

Av Lizetté - 8 juni 2018 21:00

Det blev en lång kvällspromenad med POKEMON GO runda för vissa. och ett dopp i vattnet för Bliss. Vi gick från Gustav Adolf Plan och via Drömparken. Promenaden tog ca 1 timme och 22 min. ...

Av Lizetté - 8 juni 2018 14:45

Idag tog jag och hundarna en lång promenad på 1 timme via Drömparken och sen mot  Gustav Adolfs Plan. Härlig tur med minst 2 ggr bad i ån för hundarna :D ...

Av Lizetté - 26 maj 2018 09:00

Idag var jag på Gimos Nordic Dog Show med min kille och mamma.  Det gick riktigt bra: hon fick Exellent och CK och i konk. blev hon 2:a bästa tik  med R-CERT och NORDIC R-CERT.   Domare: Joakim Ohlsson Kritiken löd: 3 år, utmärkt helhet, korr...

Av Lizetté - 1 maj 2018 19:35

Vi gick från Cirkle K till Drömparken och igenom den, förbi biblioteket och sen upp mot Ljungården och hemåt det gick bra och det var som sagt en skön och avkopplande promenad. Några urval av Bilderna:                       ...

Presentation


Här är jag Bryzejda Gratia Superis kallad Bliss. En Welsh Corgi Cardigan på just nu ca 3år.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Caddie


Ovido - Quiz & Flashcards