Caddie/Bryzejda 'Bliss'

Alla inlägg den 9 augusti 2012

Av Lizetté - 9 augusti 2012 15:15

Idag var de kursdag igen, denna gång kom vi båda ihåg och skriva ner vad vi gjorde på kursen..

Vi tränade på linförigheten mest idag men oxå lydnadsklass 1 vi var bara tre-fyra st men ändå vi

var några i alla fall. Linförigheten gick bra så länge matte prata och uppmuntra mig men så fort

hon var tyst gjorde jag lite som jag ville själv, kanske inte det bästa men vadå jag vill ju veta om

jag gör rätt eller fel.. Sen prova vi på delar utav momenten i ettan och de gick hyfsat men de var

samma sak där jag gjorde lite vad jag själv ville men jag gjorde momenten i alla fall.. men sen när

matte belöna mig eller uppmuntra mig i momenten då gjorde jag precis som jag skulle..


Fick även prova på Agilityn igen de var skoj de var ju ett tag sen jag körde agilityn.

Var helt nöjd med den avslutningen..


ha en fortsatt trevlig fm m.m

Presentation


Här är jag Bryzejda Gratia Superis kallad Bliss. En Welsh Corgi Cardigan på just nu ca 3år.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Caddie


Ovido - Quiz & Flashcards