Caddie/Bryzejda 'Bliss'

Alla inlägg den 28 december 2013

Av Lizetté - 28 december 2013 12:15

Sen begav vi oss in mot stan och bussen, jag vet inte vad matte hittat på men för

bara ca 1 dag sen åkte vi hem från husse och nu åker vi iväg igen, hmm.. vi kliver

på bussen kl. 12.35 ca (skulle gått 12.33) för jag och matte blev utskällda av en

hund som satt på bussen redan så de tog ett tag för personen i fråga att få tyst

på denna hund de sluta med att vi klev på bussen i bak istället för de var svårt och

få tyst på hunden i fram, sen begav vi oss iväg nästa stopp var de en till hund som

skulle med men den blev oxå utskällld så då klev dom på i bak oxå.. och sen åkte

vi vidare och nu insåg jag att vi skulle till mattes föräldrar. Bussen stannade i

fjärdhundra och släppte av alla passagerare men de visade sig att vi var inte riktigt

framme än, under tiden matte vänta på någonting så dök de upp flera hudar som var

ut på prom. eller liknande jg tyckte de var ganska obehagligt de kändes som de kom

hundar från alla håll och kanter, jag låg och hoppades förtvivlat på att vi snart skulle

härifrån.. och tillslut efter ett bra tag går vi till en välbekant bil och åker vidare till

mattes föräldrar.. Väl framme fick jag Tyko hoppandes på mig för att tala om att

han var glad att jag var där och att matte oxå följt med sen hälsade Lady oxå

på mig men lite lugnare och sen var de klart fick mat och kel med mera.

God e.m

Presentation


Här är jag Bryzejda Gratia Superis kallad Bliss. En Welsh Corgi Cardigan på just nu ca 3år.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Caddie


Ovido - Quiz & Flashcards