Caddie/Bryzejda 'Bliss'

Alla inlägg den 3 mars 2013

Av Lizetté - 3 mars 2013 17:15

Ikväll åkte jag och matte ut till stallet där hon har sin häst först fick jag sitta i bilen mest men

sen fick jag gå ut då ledde mattes mamma mig och så gick vi iväg mot en stor åker en bit före

mig och mattes mamma red matte och hennes syster på Jerry (www.jerryw.bloggagratis.se)

och Gletta (www.gletta.bloggagratis.se) dom red ut på de där stora gärdet och jag fick snällt

sitta vid mattes och hennes systers mamma fast de var jätte jobbigt när matte red ifrån mig

då tyckte jag hon var för långt ifrån mig så jag skällde och pep med hopp om att matte skulle

komma närmare och hålla sig i närheten men ne matte lyssna inte eller inte hörde för hon

red vidare och titta knappt på mig hon bara red bortåt och omkring på de där gärdet, efter

ett tag börja matte och systerns mamma tycka jag vart för stark så då släppte hon lös mig

ett tag med mattes tillåtelse förstås då vart jag tyst och sprang med matte ett tag men

sen så hitta jag andra saker som vara intressantare  och sprang lite hur som helst ,

efter ett tag ropade och visslade matte och syrrans mamma på mig och koppla mig

knöt mig runt midjan och gick bort ifrån matte och

de kändes rätt ok titta tillbaka lite på matte men sen följde jag snällt efter deras mamma

som satte in mig i bilen sen.

Aja en bra stund fick jag vara ute i alla fall på gärdet. Efter ett bra tag sen så kom matte

hennes syster och mamma´ut och då åkte vi iväg stannade till vid något ställe och släppte

av mattes syster och sen körde vi vidare mot enköping antog jag för vi åkte åt de hållet i

alla fall och visst hade jag rätt efter ett tag stannade mattes mamma och släppte av mig

och matte där vi bor och sen

åkte hon vidare.. De var allt för denna kväll natti natt.



Presentation


Här är jag Bryzejda Gratia Superis kallad Bliss. En Welsh Corgi Cardigan på just nu ca 3år.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Caddie


Ovido - Quiz & Flashcards