Caddie/Bryzejda 'Bliss'

Alla inlägg den 10 juli 2013

Av Lizetté - 10 juli 2013 20:00

Idag eller snarare ikväll så var matte, jag och Tyko ute och träna, jag och matte tränade

på linförighet, läggande, inkallning och apportering, linförigheten gick bra jag fuskade lite

ibland men för de mesta gick jag i fot postion och följde matte var hon gick vände eller

stannade. Läggande gick sådär men de funkar jag lade mig lite för snabbt.. och ibland

lade jag mig inte alls och ibland för sent. Inkallning gick väldigt bra jag kom på inkallningen

och jag hade bra fart. Apporteringen gick desto bättre idag tog den och höll den

en stund.. sen bad matte mig lossa och då släppte jag den.


Tyko fick träna lite med matte oxå dom träna på linförighet och inkallning de gick bra,

Sen när vi var klara med träningen då fick vi leka ett tag som avslut på träningen..


Tyvärr har matte och jag inga bilder på själva träningen men vi har bilder på leken..


Bilder...

      

leker tafatt :)

     

lite till tafatt och sen dragkamp... :)



Presentation


Här är jag Bryzejda Gratia Superis kallad Bliss. En Welsh Corgi Cardigan på just nu ca 3år.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Caddie


Ovido - Quiz & Flashcards