Caddie/Bryzejda 'Bliss'

Alla inlägg den 14 september 2013

Av Lizetté - 14 september 2013 08:15

Godmorgon matte tog ut mig och rasta mig någon gång på morgon sidan,

sen kom hon in satte in mig i rummet vi sov i gick ut i köket och

pyssla och dona kom in med lite frukost till henne och så satte hon

sig vid datorn och gjorde någonting i väntan på att de andra skulle vakna,

sen när de andra vakna gick hon ut i köket och satt och prata med hennes

moster annette och sen efter en stund packades jag och matte in i bilen +

lite till och så bar de iväg till något väldigt annorlunda ställe fast vi var förbi

där igår vi glömde bara skriva upp de igår.. men i alla fall innan igår så hade

jag aldrig varit där förut och nu idag var de stor skillnad mot igår för idag var de

massa hundar olika raser och stora fält varav tre ställen på de stora fälten låg de

något vitt och plastaktigt framme med lite olika saker i dom, de visade sig visst att

all badning och buss och bilåkning resultera till att jag och mattes skulle tävla lydnad 1 

för första gången i år, tyvärr tyckte jag att andra saker var mkt intressantar när de tillslut

var våran tur, så de resultera till att hela tävlingen inte gick såbra, ställande stannade jag inte

på jag följde med matte istället linförigheten sket jag fullständigt i matte, planen var mkt

intressantare, hoppet gick i  för sig bra, apporteringen höll jag i längre än vad jag brukar, läggandet

däremot var tveksamt men jag lade mig och inkallningen var inga problem kom på direkten,

de var min dag idag, alla hundar jag mötte dessutom sa jag inte ett knyst till ville mest bara

se vilka dom var. ha de bra alla ni andra..

Just ja de blev en sjunde plats för mig och matte med 109 p och ett 3.e pris..

ha de bra

Presentation


Här är jag Bryzejda Gratia Superis kallad Bliss. En Welsh Corgi Cardigan på just nu ca 3år.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Caddie


Ovido - Quiz & Flashcards