Caddie/Bryzejda 'Bliss'

Alla inlägg den 4 oktober 2014

Av Lizetté - 4 oktober 2014 22:30

.....då matte och jag tog en kvällsprom. upplevde vi en liten otäck grej så jag och matte

frågade om vi kunde sova hos broderns matte och de var ok då på kvällen vid 22.30 tiden

då vi hade kommit in från kvällsprom. med brors matte och så, då skulle våra mattar

lägga oss ch jag lade mig som vanligt vid mattes sida och vid huvudändan, då jag precis hade

somnat nästan så blir brorsan

sur på mig, matte vet inte riktigt varför men han blev i alla fall sur

på mig och så gjorde de inte saken bättre att han råkade trampa på mig eller nåt så då blev

de lite diskussion men våra mattar bröt det och så kollade min matte igenom mig.

Kort efter att brorsan blev sur på mig råkar 

de hända att matte gled ner från sängen och på mig de var

ABSOLUT INTE HENNES MENING men hon råkade de i alla fall och jag gnydde till lite grand,

matte kollade mig och verkade inte hitta något förutom lite mer lojig och inte ville riktigt gå 

hon hoppades att de var träningsvärk. Vi gick och lade oss sen.




Av Lizetté - 4 oktober 2014 10:45

Idag gick jag, matte, brorsan Puffy och hans matte en lång prom. vi gick från

där vi bor vid lillsidan till ett ställe som kallas boda över en gammal fin bro kom då

framtill en del av romberga, gick liten bit där och sen tillbaka och igenom en smal

tunnel och kom upp vid idrottsplatsen på lillsidan, lekte lite där och sen gick vi hemåt..

Våra mattar fota oss en del med höstbilder och vi fick både springa lösa och busa en stor

del av prom. matte la in lite tränings pass oxå vi hade de jätte trevligt.

Bilder:

       

Puffy och Caddie,      samma                       Bara Caddie           samma

       

Caddie stående             här med                     Puffy och Caddie           här med men lite gråare färg.

       

Puffy och Caddie           Bara Caddie        här med                       samma

       

Samma som ovan till hö men ljusare och närmre,   fina caddie         lite grå och närmre

     

Caddie                               igen                                Caddie stående


Presentation


Här är jag Bryzejda Gratia Superis kallad Bliss. En Welsh Corgi Cardigan på just nu ca 3år.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Caddie


Ovido - Quiz & Flashcards