Caddie/Bryzejda 'Bliss'

Alla inlägg den 4 februari 2014

Av Lizetté - 4 februari 2014 14:45

Idag tog vi skogsprom. med mattes syster och hennes hund (min bror)

Vi fick leka på gärdet så vi brukar gå på och sen kopplade de oss vid

ingången till skogen väl kopplad fick jag träna på lite rallylydnad och lite

linförighet oxå  en bit in i skogen skulle matte bara visa sin syster på

trädet jag brukar träna bakbenen på men denna gång tog jag och

skrämde men överraskade matte lite med att hoppa upp på de trädet i stället

matte blev lite skakis men överaskades lite oxå och ställde sig och stötte upp mig lite

även om jag kunde stå på den hyfsat bra själv, och så bad hon hennes syster fota

mig så gjorde hon det så här har ni bildena och de är ca 70 cm från marken (trädet asså)

     

Här är bilder på mig när matte träna lite ställande på en stubbe som oxå ingick i träningen idag.

   

Och här har ni då trädet som jag bara brukar träna bakbenen på men idag överraska och skrämde jag matte lite med att hoppa upp på den och ställa mig på den.


Presentation


Här är jag Bryzejda Gratia Superis kallad Bliss. En Welsh Corgi Cardigan på just nu ca 3år.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Caddie


Ovido - Quiz & Flashcards