Caddie/Bryzejda 'Bliss'

Alla inlägg den 10 maj 2014

Av Lizetté - 10 maj 2014 10:30

Idag åkte vi och tävla igen vi åkte till något ställe som hette

Fjällnora Friluftsområde tyckte jag matte sa, vi åkte dit för att tävla i rallylydnad,

vi kom igenom några övningar men sen så reagera jag skarpt på något som

var utanför banan och försökte slänga mig ut emot det men de tog stopp

från matte, matte vände tvärt och sa något till domaren och så lämnade

vi banan och jag fick höra både  det ena och det andra om vad matte tyckte om

mitt uppförande på banan idag. Så packades jag in i bilen och så åkte vi iväg

hemåt..  Matte sa något om att hon bröt till hennes mamma och hennes mormor

för att hon kände att de inte var någon idé att fortsätta banan när jag uppförde

mig som jag gjorde.. Mattes mamma verkade hålla med men mattes mormor tyckte väl

att matte kunde fortsatt men förstår i för sig ändå situationen.


Bilder

     

Rallylydnads banan o övningarna.                  Matte och jag ska till och starta. 

   

När vi startat           Precis innan jag reagerar skarpt på de utanför banan.



Presentation


Här är jag Bryzejda Gratia Superis kallad Bliss. En Welsh Corgi Cardigan på just nu ca 3år.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Caddie


Ovido - Quiz & Flashcards