Caddie/Bryzejda 'Bliss'

Alla inlägg den 15 september 2015

Av Lizetté - 15 september 2015 15:00

Goddag idag tog jag och Bliss en tur till skogen utanför oss hon älskar skogen, men just 

denna dag var det nåt hon inte var beredd på. Hon skällde och lyfte raggen på manken.

Det som kom var då en skolklass som var på väg hem till skolan från skogen, damen 

i täten fråga lite om henne och jag sa hon är inte van vid det här och lite osäker men

det är ingen fara, hon sa då ok då säger jag till klassen att vi går förbi men inte klappar

henne blir det bra? ja det blir bra sa jag, så då sa hon det till klassen och sen passera dom.

Det blev mycket för henne och lukta av i farten men hon tog det bra, och hon fick mycket 

beröm av både dom som passera och av mig och många fina kommentarer fick vi oxå :D

Min duktiga tjej. Efter klassen passerat så skutta hon omking som vanligt och busa och visa

hur mycket hon gillar skogen ;D finaste tjejen <3 

Presentation


Här är jag Bryzejda Gratia Superis kallad Bliss. En Welsh Corgi Cardigan på just nu ca 3år.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Caddie


Ovido - Quiz & Flashcards