Caddie/Bryzejda 'Bliss'

Direktlänk till inlägg 4 augusti 2016

På väg iväg med matte m.fl.

Av Lizetté - 4 augusti 2016 13:30

Idag på e.m bar matte ner massa grejer, tydligen ska vi iväg någonstans.

Det tog ett bra tag innan matte tog med mig ner när jag väl kommer ner ser 

jag en bil som jag sett förut, men den var ganska full av grejer den här gången.

Hörde välbekanta röster av både två och fyr beningar. Tillsist hoppar vi in i bilen

och åker iväg någonstans vet inte ännu det. Vi åker länge i alla fall och rastas några ggr

under resan, jag ser kända fyrbeningar det visade sig vara Poco och Lothus. Efter ett bra

tags åkande och rastande är vi framme på någon sorts camping, matte säger att hon

vart här förut men då för 3 år sen och att det hade ändrats mycket matte bar upp

sina grejer där vi skulle sova och även en bur som jag kunde få sova i om jag skulle

vilja.

Det bäddades och flyttades omkring. Tillsist verkar matte och E ha bestämt sig.

Jag fick kvällsmat och vatten så försvann dom ner och pyssla nere medans jag var 

uppe och boade in mig. Vi gick en natt promenad sen var det sovdags alla gick och

lade sig.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lizetté - 2 september 2018 13:15

Idag var jag och Nathalié med hundarna på klubben. Vi tränade på Rallylydnad, gick bra, blev en liten filsnutt på mig ch Bliss.   ...

Av Lizetté - 8 juni 2018 21:00

Det blev en lång kvällspromenad med POKEMON GO runda för vissa. och ett dopp i vattnet för Bliss. Vi gick från Gustav Adolf Plan och via Drömparken. Promenaden tog ca 1 timme och 22 min. ...

Av Lizetté - 8 juni 2018 14:45

Idag tog jag och hundarna en lång promenad på 1 timme via Drömparken och sen mot  Gustav Adolfs Plan. Härlig tur med minst 2 ggr bad i ån för hundarna :D ...

Av Lizetté - 26 maj 2018 09:00

Idag var jag på Gimos Nordic Dog Show med min kille och mamma.  Det gick riktigt bra: hon fick Exellent och CK och i konk. blev hon 2:a bästa tik  med R-CERT och NORDIC R-CERT.   Domare: Joakim Ohlsson Kritiken löd: 3 år, utmärkt helhet, korr...

Av Lizetté - 1 maj 2018 19:35

Vi gick från Cirkle K till Drömparken och igenom den, förbi biblioteket och sen upp mot Ljungården och hemåt det gick bra och det var som sagt en skön och avkopplande promenad. Några urval av Bilderna:                       ...

Presentation


Här är jag Bryzejda Gratia Superis kallad Bliss. En Welsh Corgi Cardigan på just nu ca 3år.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Caddie


Ovido - Quiz & Flashcards