Caddie/Bryzejda 'Bliss'

Alla inlägg den 20 november 2016

Av Lizetté - 20 november 2016 13:15

Det var roligt och vi njöt varenda sekund.

Jag är riktigt nöjd med vårat framförande även om vi blev diskade

pga av hopp över hinder från fel håll. Jag är så otroligt stolt att jag 

vågade satsa på agilityn oxå, så mina planer är nu tävling rallylydnad

tävling lydnad så fort vi är säkra på momenten och nu även agility tävlingar.

Tävlingsrundan gick jättebra även om vi blev diskade, hon är född till detta ;P


Vissa tycker kanske nu ja men din förra hund då? svaret på detta jag kommer

alltid älska honom även om vi hade duster, han var min första näst intill egna hund

och vi hade oxå tävlat i agility om vi hade fått chansen innan hans bortgång han

kommer vara saknad men enligt min åsikt så finns han alltid med mig det finns även

likheter i Bliss och honom så han finns fortfarande med mig.


Så sammanfattningen då jo dagen har varit helt underbar vi har fått varit med om mycket 

och båda vi är riktigt trötta efter denna underbara dag.

Nospussar till er alla.



   

Presentation


Här är jag Bryzejda Gratia Superis kallad Bliss. En Welsh Corgi Cardigan på just nu ca 3år.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Caddie


Ovido - Quiz & Flashcards