Caddie/Bryzejda 'Bliss'

Alla inlägg den 25 september 2016

Av Lizetté - 25 september 2016 13:00

Idag tog jag och matte än tur till mattes ena syster.

Först åkte vi buss intill uppsala sen från uppsala åkte vi buss 

mot heby, stannade på en hållplats som jag väl känner igen, klev 

av där och gick mot mattes ena systers väg.


Väl framme så umgicks dom sen tog vi en promenad bort

till ett gärde och där fick jag spinga lös och busa med mattes 

systerdotter och sen efter ett tag fick jag busa med mattes systers

hund Sally, vi tappade tyvärr bort min favorit boll så vi får hitta på

en annan lösning så länge :/ sen efter ett bra tag promenera vi hem 

till mattes syster igen men vi var inte där mer än par min för sen skulle

vi ta bussen hem till enköping och göra i ordning för morgondagen.


På en av bussarna på väg hemåt stötte vi på mattes andra syster så vi sällskapa 

hem mot våra hem.

Väl hemma åt jag min mat sen gick vi och lade oss.

natti natt



Presentation


Här är jag Bryzejda Gratia Superis kallad Bliss. En Welsh Corgi Cardigan på just nu ca 3år.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Caddie


Ovido - Quiz & Flashcards