Caddie/Bryzejda 'Bliss'

Alla inlägg den 18 februari 2017

Av Lizetté - 18 februari 2017 08:15

Godmorgon på er idag packade jag ihop hundarna och deras grejer för att följa med

på en tur till en inomhushall och träna Agility hinder och banor med två jag känner

och sen några till som jag inte känner men nu vet jag vilka det är.

Vi åkte bil i ca 1 timme sen var vi framme när vi väl var framme hälsade jag

på några av dom, började ta in grejerna och sen tog en promenad med hundarna,

gick in sen efter promenaden och hällde upp vatten och placerade in hundarna i sina burar,

sen börjades det planera banor och uppbyggnad av hinder mm. när det var klart bestämde 

vi vilka som skulle prova först och sen sattes det ingång.


Bliss fick prova på ca 3 banor men det var än vi gillade bättre ;P

Hon älskade det men hon väljer helst tunnlar i först hand hehe.

Men vi hade skoj.


Puffy fick prova på halva banor, eftersom jag är rädd att skada honom eller att 

han inte orkar för han är ju ingen ungdom längre. Men vi bestämde oss även tillslut

för att prova en hel bana men undvika vissa hinder. Det gick bra han gillade det och vi

hade det roligt :D 


En härlig hundträningsdag med trevligt folk.

Tillsist rörde vi oss hemåt med härlligt trötta och nöjda hundar :D






Presentation


Här är jag Bryzejda Gratia Superis kallad Bliss. En Welsh Corgi Cardigan på just nu ca 3år.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Caddie


Ovido - Quiz & Flashcards