Caddie/Bryzejda 'Bliss'

Alla inlägg den 21 november 2010

Av Lizetté - 21 november 2010 22:00

Jag, matte, Husse och deras kompis vi gick på en mysig kvällsprom. i parken och vid vägen... komsen in och lade mig och vila de var skönt...

Av Lizetté - 21 november 2010 00:45

Hej på er idag vart de senare prom. än var de brukar och dessutom en lång långprom. vi gick igenom parken upp på något berg ovanför parken ner för berget igenom ett bostadsområde in i en större park en bit bort och gick där omkring och strosa (jag fick gå lös den största delen av prom.) de var roligt.. gick igenom ett till bostadsområde upp på en till kulle och sen förbi ica affären som matte brukar handla i..  sen in i parken och hemåt... de var uppfriskande.. hoppas de händer fler ggr..

Hemma igen gick jag och la mig vid mattes fötter i husses datarum och sov sen snällt resten av tiden där tills de gick och lade sig i sina sängar då lade jag mig i hallen och sov där i stället men varierade även med att sova utanför matte och husses sovrumsdörr... natti natt alla bloggare och läsare..

Presentation


Här är jag Bryzejda Gratia Superis kallad Bliss. En Welsh Corgi Cardigan på just nu ca 3år.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Caddie


Ovido - Quiz & Flashcards