Caddie/Bryzejda 'Bliss'

Alla inlägg den 17 maj 2011

Av Lizetté - 17 maj 2011 09:15

Idag på kursen så fick jag träna på rally-lydnad de var rätt ok,

men vissa saker förstår jag mig inte på och andra förstår jag mig på

och är lite roligare...  sen var de fikat efter fikat körde vi lite mera rally-lydnad och sen fick jag träna på Lydnadsprovet de var desto roligare..

efter att vi hade tränat på de så gjorde vi en platsliggning i 3 min och de gick bra... till och med när min ovän reste sig låg jag kvar fast jag tänkte springa upp men matte var på mig bestämt och på en gång så de var ingen idé så jag låg lydigt kvar där och matte verkade jätte nöjd med uppträdandet idag, de är ju skoj att de gick bra och hon är nöjd.. de sluta med att efter att platsliggningen var klar så fick jag ta de lugnt i bilen istället.rätt ok för mig.... efter en liten stund sen kom matte tillbaks och då med Cerrie och hennes matte i släptåg, mattarna våra pysslade med lite grejer sen rörde vi oss hemåt till Cerrie var där en stund sen bar de av med matte framför ratten och mot stan körde lite där och sen hemåt med matte fortfarande framför ratten stannade till vid max plockade upp syrran hennes och sen vidare hemåt, väl hemma gick jag och vila mig... bye bye

Presentation


Här är jag Bryzejda Gratia Superis kallad Bliss. En Welsh Corgi Cardigan på just nu ca 3år.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Caddie


Ovido - Quiz & Flashcards