Caddie/Bryzejda 'Bliss'

Alla inlägg den 28 maj 2011

Av Lizetté - 28 maj 2011 10:00

God f.m på er äen idag fick jag prova på en ny grej, som varrätt obehaglig, de är samma som dagen innan de var bara de att denna gång (som skrivet) så fick jag vara kopplad vilket jag tyckte var rätt obehagligt för de kändes som om cykeln skulle köra på mig (vilket matte INTE skulle göra med mening som tur är ;P ) men i alla fall de var ganska obehagligt men jag vande mig tillslut och då var de ganska roligt istället, vi cyklade runt hela säva och svängde förbi stallet under turen de var rätt trevligt faktiskt... när vi väl kom hemkände jag på mig att de skulle hända något mer som typ åka iväg eller nåt och för att matte ABSOLUT inte skulle glömma mig så tyckte jag att jag skulle springa efter henne hela tiden vilket hon säkert tyckte var lite jobbigt, men jag vill ju inte heller bli lämnad kvar så för säkerhetens skull sprang jag efter henne hela tiden och stanna och satt mig när hon stanna till då och då.. Tillslut i alla fall så gick matte ut till bilen och jag smög efter för man vet ju aldrig men ne då hon glömde mig inte vi packade oss in i bilen matte, jag och hennes pappa och så bar de av, då vi stannade lämnade matte mig hos Cerries matte och de andra vovvarna som visst tydligen hade åkt dit, blev insläpp till Puffy Och Meja hälsade på dom men sen såg jag bara matte åka iväg då blev jag lite orolig, men tänkte sen, hon kommer nog tillbaks och hämtar mig så jag kan nog ta de lugnt..


God fortsatt dag på er...

Presentation


Här är jag Bryzejda Gratia Superis kallad Bliss. En Welsh Corgi Cardigan på just nu ca 3år.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Caddie


Ovido - Quiz & Flashcards