Caddie/Bryzejda 'Bliss'

Alla inlägg den 31 mars 2012

Av Lizetté - 31 mars 2012 15:15

Hej! Idag så klev jag, matte, husse och brorsans matte på en buss nånstans vet ej var..

åkte i den ett tag och sen stannde bussen och vi klev av hmm kanske till mattes föräldrar?

Nehe vi går på en väg, ahh nu känner jag igen mig vi ska till bodis wiie de var ett tag sen..

vi gick vägen till bodis plinga på hans dörr och hälsade glatt på bodis och en till hmm ahh just

ja han ju, sprang omkring och försökte busa med honom såg oxå puffy men men hejade på

han med men sen var de bra sprang och försökte leka med denna intressanta kille istället och

de gick bra vi hade jätte roligt.men sa han ifrån och då försökte jag men ne de var bara och lägga

sig.. mattarna och husse och de andra tittade på massa smått tror de var kattungar små var

de i alla fall. sen spelade dom något spel, sen blev kl visst lite mkt så då stanna vi över och

mattarna, husse och de andra spelade något spel som var ljust och något mer de höll dom på

med ett tag, sen gick dom inte käka korv och tittade på tv:n och jag och puffy vi la oss och sov..

sen när filmerna var slut rastade husse mig och puffy och sen gick matte och husse å lade sig

medans Puffys matte busa med den där roliga killen.. långt in på ja de vill ni inte veta

medans matte och husse hade somnat så höll dom på en liten stund till sen somna dom med..

så de har varit en häktiskt och rolig dag idag..



Presentation


Här är jag Bryzejda Gratia Superis kallad Bliss. En Welsh Corgi Cardigan på just nu ca 3år.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Caddie


Ovido - Quiz & Flashcards