Caddie/Bryzejda 'Bliss'

Alla inlägg den 22 november 2013

Av Lizetté - 22 november 2013 17:45

Idag packade matte ihop en del, sen kom hennes mormor och hämta Tyko och lite till,

matte fixade ihop de sista sen gick vi ner till mattes mormors bil och åkte iväg till något

ställe och sen kom matte ut med en godis påse (hundgodis). sen åkte vi vidare till

ett ställe där släppte hennes mormor av mig och matte vid ett buss ställe och där klev matte

och jag på bussen, vi åkte ett bra tag men jag börja känna igen mig fast där jag kände igen

mig där åkte vi förbi och stanna börja tro att matte hade glömt att vi skulle av där men men

efter en stund till så stanna vi och denna gång klev vi av och så gick vi in i något konstig hus

matte prata med dom där om nånting, och sen gick vi upp för en trappa och med lite ovanlig saker

sen klev vi på något som lät och hade sig de var lite otäckt men vande mig efter ett tag med det

sen klev vi av på ett ställe och något som jag och nog inte heller matte varit på förut möttes upp

av en som vi känner fick hoppa in i deras bil och sen åkte vi till ett ställe där jag varit förut.

ha en bra kväll. 


Presentation


Här är jag Bryzejda Gratia Superis kallad Bliss. En Welsh Corgi Cardigan på just nu ca 3år.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Caddie


Ovido - Quiz & Flashcards