Caddie/Bryzejda 'Bliss'

Alla inlägg under november 2016

Av Lizetté - 6 november 2016 23:30

Shoohuu mer snö kom det och jag, matte, husse,

mattes syster och mattes systers hund tog en sen promenad.

Snön föll ner så fint och jag och Puffy fick springa lösa, jag racar

ett par varv i snön medans Puffy letar efter en bra plats och ta andra 

snöbadet men kom inte på något ställe :/ men men han hittade på annat i stället.

Medans jag sprang som en tok runt och busa med snön och jaga flingor.

Av Lizetté - 5 november 2016 12:30

Idag tog vi en tur till klubben och träna Agility det gick bra, 

hon tog banan bra, vi övade på två banor hon tog båda bra.

Men man måste vara med och bromsa Bliss på balans hindrena 

och ibland slalomet men det går bra vi tränar vidare.


Blev inga bilder denna gång men men det får gå.

När vi kommer hem har jag en nöjd och glad liten tjej.

Även om hon är glad för det mesta men just idag var hon extra

glad. :D


Av Lizetté - 1 november 2016 19:00

Får se hur länge den stannar, men skoj tyckte vi att det var.

Jag, matte, husse, mattes syster och hennes hund vi tog en kvällspromenad,

det var skoj ju för det föll ju snö så vi tog en promenad kort först

och sen på ett ställe släpptes jag och Puffy lös jag sprang runt och busa,



Puffy var mest med sin matte 

men sen när hans matte och min husse börja springa omkring

då sprang han med, sen tog han sitt snö bad som gick lite för fort tror jag han

tyckte för jag sprang på honom eftersom jag hoppades att han skulle leka med mig men

nja han valde mest att springa till min matte och be om godis men oxå springa med

när min husse och hans matte sprang omkring. Rolig kväll.


Presentation


Här är jag Bryzejda Gratia Superis kallad Bliss. En Welsh Corgi Cardigan på just nu ca 3år.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Caddie


Ovido - Quiz & Flashcards