Caddie/Bryzejda 'Bliss'

Alla inlägg den 4 januari 2011

Av Lizetté - 4 januari 2011 17:30

Idag fick jag gå på prom. med matte upp till stallet.. de var roligt vi gick och hämta mattes och mattes fams. hästar de gick bra fast vi fick bara med oss tre av fyra hästar för Thula hon ville inte följa med oss så då lämnade vi henne ute.. oxå gick vi in med de andra tre väl inne i stallet möts jag av Bells glada hälsning och sen även Snóts hälsning..

så sprang jag iväg och lekte med dom.. medans matte stoppa in hästarna i sinab boxar.. sen gick hon ut igen och jag följde efter hack i häl så gick vi och hämta Thula, gick in i boxen med henne och jag iväg och lekte med Snót och Bell.. men mest Bell de var roligt mattarna skratta åt oss hehe.. och min matte försökte fota oss men kameran ville inte funka.. hehe så de blev inga foton... men vi hade roligt i alla fall..



Presentation


Här är jag Bryzejda Gratia Superis kallad Bliss. En Welsh Corgi Cardigan på just nu ca 3år.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Caddie


Ovido - Quiz & Flashcards