Caddie/Bryzejda 'Bliss'

Alla inlägg den 15 januari 2011

Av Lizetté - 15 januari 2011 22:45

Senare visade de sig att matte, jag och katten skulle sova hos Evve över natten, så vi tog en lång lång prom. i alla fall kändes de som de.. för först gick vi ut från porten bort mot ngt som hette vårdcentralen och Evve visa matte var hon skulle jobba på måndag (denna vecka), sen gick vi in på någon liten mörk väg, och där gick vi ett tag sen kom vi till en annan väg och där gick vi hur länge som helst kändes de som och sen vek vi av mot något ställe med hus och typ höga stängsel, efter de kom vi in på en liten mindre väg och sen varvi framme vid porten igen och gick in och förberedde oss för sängen.. så nu ska vi sova natti natt... 

Av Lizetté - 15 januari 2011 20:00

Idag packades jag in i bilen med en katt, matte, mattes mamma och mattes syster (nattis) de var lite ovanligt men de gick, sen bar de iväg mot ett annat håll en jag är van vid men de gjorde inte mig något jag hade ju matte med mig hehe ;P vi åkte gansk länge men tillslut var vi framme, när jag klev ur bilen vart jag paff, här har jag aldrig varit men men de går nog bra.. vi gick n i en port och så plinga matte på en dörr, dörrewn öppnas och där inne möts jag av Evve (mattes kompis) vilket innebär/betyder alltså att hon troligen bor här hehe, jaja där ser man.. vi gick in igenom dörren hälsade på henne och så släpptes den där katten ner som vi oxå hade med oss.. matte och de andra satt och prata ett bra tag men sen åkte dom och lämnade mig, matte och katten kvar hmm vad e nu detta jaja jag får väl se.. gick och undersökte rummmet fick min mat och sen gick jag och vila ett tag...

Presentation


Här är jag Bryzejda Gratia Superis kallad Bliss. En Welsh Corgi Cardigan på just nu ca 3år.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Caddie


Ovido - Quiz & Flashcards