Caddie/Bryzejda 'Bliss'

Alla inlägg den 16 november 2012

Av Lizetté - 16 november 2012 11:15

Idag gick vi en f.m prom. genom skogen och ut på gärdet vid matte..

När vi kom ut på gärdet fick Tyko springa lite och jag fick leka med bollen som jag gillar..

Matte kastade bollen och jag sprang efter och hämta Tyko var oxå med och lekte lite men mest

sprang han omkring fast en av gångerna stack han iväg en bit åt fel håll så vi fick hämta honom.

Vi prova en gång till men ne han ville iväg åt fel håll då med så då koppla matte honom och jag fick

gå lös tills gärdet var slut då koppla matte mig med.. så gick vi hemåt.. Men oftast var han alltid

i närheten av oss..


Bilder:

       


       


       


       


     


En härlig f.m reflex på p.g.a ev jakt så vi syns för jägarna eftersom vi gick i skogen och

sen ut på gärdet..



Lek

Presentation


Här är jag Bryzejda Gratia Superis kallad Bliss. En Welsh Corgi Cardigan på just nu ca 3år.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Caddie


Ovido - Quiz & Flashcards