Caddie/Bryzejda 'Bliss'

Alla inlägg den 20 november 2012

Av Lizetté - 20 november 2012 15:45

God e.m./God kväll på er..

Idag gick jag och matte + Tyko en liten skogsprom. och när vi kom ur skogen,

så fick jag och Tyko sitta snällt och vänta medans matte sprang iväg en bit och gömde

några grejer, efter en stund var hon tillbaks bad mig att stanna och så prova hon "sök" med

Tyko, han verka förstå för oj vilken fart han fick och ner med nosen i backen och leta och leta sen hitta han de dom sökte efter som visade sig vara en boll med rep Tyko fick jätte mycket beröm

och lite dragkamp så han skulle tycka de var ännu roligare. Matte kom tillbaks till mig och

när hon var i rätt position skicka hon iväg mig på "sök" hittade den grejen fort och de visade sig oxå

vara en boll med snöre fast en lite annorlundare sort. Matte "sök" tränade en stund med oss till

sen gick vi hemåt.. Hemma torka hon av våra tassar sen lade vi oss och sov en stund (jag och Tyko).

Ha en bra kväll alla..


Bilder...

   

Lite drag kamp med varandra efter första "söket"


  

Och här jobbar Tyko med att söka efter bollen i andra "söket"


        

Här Har Tyko hittat bollen i andra "söket".


Här har han "sökt" efter bollen en tredje och sista gång och hittat den.


Här är jag på bild när jag hittat bollen i tredje och sista "söket"..


Matte tog tyvärr inga bilder på mig när jag var ute och "sökte" dom två första gångerna

för hon hann inte med det men de gör inte mig något.. :)

Presentation


Här är jag Bryzejda Gratia Superis kallad Bliss. En Welsh Corgi Cardigan på just nu ca 3år.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Caddie


Ovido - Quiz & Flashcards