Caddie/Bryzejda 'Bliss'

Alla inlägg den 22 november 2012

Av Lizetté - 22 november 2012 09:15

Tog bussen till kursen idag med Tyko oxå, när vi kom till kursen så fick vi gå

slalom och gå runt varje hund sen satte matte in mig och Tyko i bilen och

så gick matte iväg med något i handen och försvann in i hagen där vi träna, sen kom matte tillbaks

och hämta något litet och sen var hon borta en liten stund kom tilllbaks och hämta Tyko och

försvann ut sen kom dom tillbaks och Tyko stoppades in i bilen, sen efter ett tag kom hon tillbaks

och tog ut mig ledde in mig där vi träna och skicka iväg mig på "sök" letade länge men hitta inget så

matte fick hjälpa mig lite och tillslut hitta jag ett litet paket med godsaker i, den ena käka jag upp med detsamma medans den andra har jag forfarande kvar... ha en bra dag alla...


Bilder:

 

Tyko öppnar sin julklapp...


     

Caddie letar efter en julklapp, hitta den sen , och här öppnar han den.

Presentation


Här är jag Bryzejda Gratia Superis kallad Bliss. En Welsh Corgi Cardigan på just nu ca 3år.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Caddie


Ovido - Quiz & Flashcards