Caddie/Bryzejda 'Bliss'

Alla inlägg den 5 april 2012

Av Lizetté - 5 april 2012 09:15

Idag vart de en ny övnng på kursen väldigt intressant, de var s.k socialträning..

de innebar att våra förare ska kalla in oss två ggr igenom en grupp av människor,

först står människorna still sen rör dom på sig och de gick riktigt bra, matte berömde mig

jätte mycket så då antar jag att de är bra hihi..

Sen skulle vi följa våra förare igenom gruppen av människor utan koppel

(fritt följ) de gick riktigt bra matte var jätte nöjd med mig.. sen även här går vi igenom

gruppen först när den står still och sen när den rör på sig i rörelsen fick matte koppla mig varför

är jag inte säker på men men de gick i alla fall bra matte verkade riktigt nöjd ändå

med mig..

just ja innan socialtränigen fick vi göra den vanliga trängselövningen de gick bra..

matte anpassade avståndet till hundarna för mig och de gick som sagt bra..

sen vart de socialträningen.. de kunde ni ju läsa ovanför trängselövningen om.. ´


Sen var de fika efter fikat tränade vi lydnadklass 1 och Tyco fick träna lite han med..

Presentation


Här är jag Bryzejda Gratia Superis kallad Bliss. En Welsh Corgi Cardigan på just nu ca 3år.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Caddie


Ovido - Quiz & Flashcards