Caddie/Bryzejda 'Bliss'

Alla inlägg den 12 april 2012

Av Lizetté - 12 april 2012 09:15

Idag så var vi på kurs och idag så tränade vi sociala delen med inkallning i en

grupp människor åt båda hållen de gick bra jag fick jätte mycket beröm av matte

så hon var nog riktigt nöjd..  (Matte berättar) vi tränade även fritt följ genom gruppen

och även de gick bra.. vi hade till och med godis burkar vid både inkallning och fritt följ,

inkallningen gick riktigt bra, men fritt följ gick inte riktigt lika bra,

han struntade i burkarna men ville gärna hälsa på gruppen

av människor... men men vi får träna mer på de..

(Jag Caddie berättar) sen efter fikat vart de lydnadsklass 1

träning för mig och matte de gick sådär ville inte ställa mig

ordentligt, men lade mig gärna ner.. apporten gick inte såbra

ville hellre släppa och leka med den hihi.. men men vi får se

hur de går på tävlingen..



Presentation


Här är jag Bryzejda Gratia Superis kallad Bliss. En Welsh Corgi Cardigan på just nu ca 3år.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Caddie


Ovido - Quiz & Flashcards