Caddie/Bryzejda 'Bliss'

Alla inlägg den 27 april 2012

Av Lizetté - 27 april 2012 12:00

Hej på er.. Idag åkte vi oxå långt, och idag så var de samma människor med som igår, såg matte

Cerries matte och en till med en liten hund var på väg iväg, hmm undra vad de ska göra?

sen efter ett långt tag kom alla tillbaks och då hade lilla hunden något i munne hehe,

sen tog dom ut den andra hunden och då så försvann då med och jag antog att den

skulle göra samma sak som hunden innan.. men vi får se efter ett bra tag igen kommer alla

tillbaks igen och den andra hunden hade oxå nåt i munnen, jag börja förstå vad de gjorde för

jag hade gjort liknande igår ju, jag hoppades att jag även skulle får göra de idag..sen går alla

människorna (3 st) iväg med massa snören runt halsen och något i deras händer..

efter ett bra tag ser jag dom komma tillbaks och så försvinner dom upp i skogen

på ett ställe inte så långt ifrån bilen men tillräckligt långt så jag inte riktigt såg vd de gjorde..

en kommer dom tillbaks igen efter ett tag tar med sig sina väskor och går iväg, hmm men

vad är nu detta sitter och funderar. sen efter en bra stund så kommer mattes mormor och

hämtar Cerrie och går iväg och matte och den andra går iväg och sen efter ett tag kommer Cerrie

tillbaks med något i munnen hihi åh jag vill jag vill jag med.. äntligen nu kom matte och tog ut mig

ledde mig till ett ställe inte så långt ifrån bilen satte på mig selen och kopplat och hann inte mer än att säga spå...r satte jag ner nosen och börja spåra, så roligt de kittlades i hela kroppen, och svansen min

gick som bara den hehe och matte berömde mig och uppmuntra mig med mera och i slut änden hittade jag ett ben jag med (av rådjur) och gick stolt och bar på de och svansen gick som bara den,

hoppas de blir fler ggr.. ha en bra dag alla...

Presentation


Här är jag Bryzejda Gratia Superis kallad Bliss. En Welsh Corgi Cardigan på just nu ca 3år.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Caddie


Ovido - Quiz & Flashcards