Caddie/Bryzejda 'Bliss'

Alla inlägg under november 2013

Av Lizetté - 7 november 2013 12:15

Hej på er igen!

När vi väl vara klara på kursen så åkte vi till Cerries matte vi

fikade och gjorde lite andra saker sen senare så lastades vi hundar

in i bilen igen och denna gång åkte vi till mattes moster och matte

och hennes mormor gick in och fika sen efter ett bra tag kom dom ut

och jag blev lite rastad och sen övade matte och hennes moster på någon vänding

jag och matte har lite svårt med den men efter några ggr så gick de himmelskt bra

med den övningen vi övade även lite på hel om vändning åt båda hållen och sen bara en

en halv vändning åt båda hållen.. sen visade matte några snygga linförighets "moves"

med mig för hennes moster men de tänkte nog inte mattes moster på.. sen fick jag hoppa

in i bilen så bar de av mot Cerries matte igen och hennes matte bjöd min matte på

lite kvällsmat och sen efter ett tag skjutsa Cerries matte hem mig och matte..


trevlig kväll alla..

Av Lizetté - 7 november 2013 09:00

Godmorgon på er!

Idag fick jag vara i gruppen igen, de var lite jobbigt, för en som inte

är så förtjust i mig var där han morra och snacka med mig och mot mig

en del, men matte och jag försökte att inte bry oss men de var svårt,

vi tränade på att sitta bakom varje hund i ringen de gick rätt bra, sen

tränade vi på att byta plats med hund mittemot och stanna på mitten

de gick bra fick möta Cerrie. Sen gjorde vi något annat oxå har jag för

mig men kommer inte riktigt ihåg just ja inkallning gjorde vi oxå.

Efter en stund i alla fall så böt vi bana,

och då fick vi göra en rallylydnad bana, de gick riktigt bra för mig och

matte så nu satsar vi på och tävla lite i rallydnad oxå får se hur de går.. :)

 ha de bra..


Presentation


Här är jag Bryzejda Gratia Superis kallad Bliss. En Welsh Corgi Cardigan på just nu ca 3år.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Caddie


Ovido - Quiz & Flashcards