Caddie/Bryzejda 'Bliss'

Alla inlägg den 1 oktober 2010

Av Lizetté - 1 oktober 2010 18:00

 Åkte senare till stallet och vi red ut en sväng fick gå kopplad då sen vid nån lampa vid något ställe på turen så hoppade Anneli ner och liz hoppade upp på hästen Maydays rygg och så red vi vidare och de gick bra. vid stallet fick jag gå in i en box och vänta där snällt, sen åkte vi hemåt fick mat och en kvällsprom, och sen var de dags och sova..

Föresten vi red på en ganska lång lång tur så de blev långprom. för mig... natti natt

Av Lizetté - 1 oktober 2010 13:00

Blev skjutsad till bussen i heby idag för att åka med matte på bussen till uppsala, framme i uppsala så blev vi uppmötta av liz kompis Anneli och hennes lilla dotter Isabell så tog vi tåget mot knivsta (upptåget) de gick bra åkte hem till henne och greja lite och sen åkte vi iväg till Annelis föräldrar och så sattes jag in i en hundgård där sen åkte dom iväg nånstans och var borta en stund sen kom de tillbaks och då pratade dom och grejade en del hörde jag oh sen kom matte ner och hämta mig och jag lastades in i bilen och så åkte vi iväg till upptåget än en gång de gick lika bra de och så mötte jag husse där på station och så gick vi till upptåget igen och då sa matte jag tredje gången gillt hehe och de var typ de väl framme i knivsta än en gång så åkte vi bilen hem till anneli

och där fick vi bädda och göra i ordning och sen äta lite och sen var de rastning och läggdags för oss... natti natt

Presentation


Här är jag Bryzejda Gratia Superis kallad Bliss. En Welsh Corgi Cardigan på just nu ca 3år.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Caddie


Ovido - Quiz & Flashcards