Caddie/Bryzejda 'Bliss'

Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av Lizetté - 4 oktober 2010 14:45

Idag vid kvart över två så lastades jag och brorsan in i bilen åkte upp

till stallet fick ett s.k "släp" påsatt i bak.. och matte sprang iväg med hennes mamma och lastade in två av hästarna i de s.k "släpet" bakpå och sen bar de iväg mot heby, har ingen aning om varför men något var på gång i alla fall sen helt plötsligt efter 5 km ca så svängde vi åt vänster och körde ner på någon liten grusig väg och så svängde vi vänster igen in framför något sorts stall och matte och hennes mamma försvann iväg in i de där stallet och sen efter en stund kom de tillbaka ut med en tjej och en man med något smått i handen och sen gick dom in i de s.k släpet och sen kom dom ut efter  en liten stund och tog ut oss ur bakluckan och ledde oss in i de där stallet som dom hade vart in i tidigare  och så prata dom en del och plockade fram något liknande smått igen och mannen böjde sig ner mot mig och tydligen satte i den där lilla små saken, berömde mig en del och sen satte han i den llilla små saken mitt emellan brorsan skulderblad och Puffy flög upp men den lilla saken satt kvar sen så tog matte helt plötsligt i Puffy och pratade med honom och så tryckte den där mannen på något så lilla saken skönk neråt.. sen tog han ut den lilla saken och berömde brosan oxå lite grand och så ledes vi ut i bilen igen och stänngdes in.. så åkte vi hemåt och då hörde jag matte och hennes mamma prata om att två hästar och två hundar nu är vaccinerade så jag antar att den där lilla saken då var en spruta som vi skulle ha för att kunna träffa andra hundar och kunna tävla.. längre fram.. jaja ha en god  fortsatt bra kväll natti natt..

Presentation


Här är jag Bryzejda Gratia Superis kallad Bliss. En Welsh Corgi Cardigan på just nu ca 3år.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Caddie


Ovido - Quiz & Flashcards