Caddie/Bryzejda 'Bliss'

Alla inlägg den 5 oktober 2010

Av Lizetté - 5 oktober 2010 09:15

Idag på kursen så fick jag sitta en stund och titta på medans dom andra jobba, sen när de fanns möjlighet anslöt vi oss till ringen och gjorde en trängsel övning men eftersom min fiende var där idag så höll jag och matte lite avstånd från gruppen men vi gjorde samma övning som dom..

sen gjorde vi en zick zacks övning på rad och de gick bra efter den var avslutad gjorde vi en inkallnings övning i grupp de gick hyfsat bra...

efter de så gjorde vi en platsliggnings övning på 3 min... de gick riktigt bra...  sen var de fika  och jag fick sitta snällt med Cerrie i bilen och vänta tills dom fikat klart... När fikat var avslutat så gick vi till lilla planen och gjorde egna övningar jag tränades då på t.ex linförighet de gick bra de vart både vänster om höger om och rakt fram och halt och även höger och vänster om halt.. och gå emellan hundar (som jag funkade med förstås) tränades även på stående under gång och liggande under gång de gick bra var faktiskt för de mesta hela tiden fokuserad på matte.. Våran instruktör tyckte att vi skulle göra en platsliggning på 3 min igen för två av dom i gruppen hade bytt hund som då oxå skulle träna på platsliggning även denna gång gick platsliggningen  bra efter avslutat moment så var de tandvisning  och de gick sådär..de får jag träna mer på... sen hoppade jag ett hinder oxå och gick på någon ställning av något slag.. sen bestämde sig matte och Cerries matte sig för att vi skulle åka hemåt så då gjorde vi de.. bye bye ha en fortsatt bra e.m

Presentation


Här är jag Bryzejda Gratia Superis kallad Bliss. En Welsh Corgi Cardigan på just nu ca 3år.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Caddie


Ovido - Quiz & Flashcards