Caddie/Bryzejda 'Bliss'

Direktlänk till inlägg 25 januari 2011

Var på kursen idag igen.. skoj skoj..

Av Lizetté - 25 januari 2011 09:15

Idag på kursen så fick jag först bara mest sitta och titta då de andra i gruppen, då de gjorde inkallnings övningen i grupp, men efter en stund när gruppen skulle göra upp en cirkel då tyckte matte att de verkade bra med mig och anslöts sig till cirkeln/ringen.. men innan vi äns hann bilda ringen så såg jag Ville och blev jätte sur på honom.. men liz sa till mig direkt efteråt, och så gick vi in i ringen och vi började med slalom övningen i ring blandat med att gå ett varv runt varje hund och en av kompisarna började han hette Odwin och de verkade gå bra för dom sen var de min tur och de gick bra för oss med även vid Ville och de var bra fast jag ville inte riktigt gå förbi honom.. men fick göra de ändå... sen gjorde vi likadant igen men denna gpng hund mot hund typ de gick sådär men  vi kom runt.. ;P när vi var klara med den övningen då gjorde vi bara slalom övningen de gick lite sämre men vi kom igenom slalomet.. ;P vi gjorde de några ggr och tillslut gick vi slalomet utan några konstigheter så de vafr bra men sen ville våran instruktör förvirra oss lite hehe och de funkade riktigt bra hehe , fast matte visste om de så hon gick inte på de hehe.. :D när vi var klara var de fika paus och sen efetr pausen rastade matte mig en sväng och sen åkte vi hem till Cerrie och ja där vet ni ju säkert vad som brukar hända, matte åker iväg övningskör lite och så och sen åker vi hemåt.. så de kanske jag inte behöver berätta om hehe.. väl hemma så fick liz sig en oförväntad händelse vad vet jag inte, men något var de för matte greppade mig, gick i hög fart upp till stallet tog in mig i stallet och stoppar in mig i en box pratar en del och sen sa hon nåt till nattis som var med upp då om han hon måste åka iväg med gletta till något ställe och nattis fick packa klart höet och lite annat sen sa hon oxå ngt om att nattis fick gå med mig hem sen när hon är klar... och sen sa matte bara hejdå och åkte. Varför matte åkte iväg med gletta kan ni läsa om på hennes (glettas) blogg..

www.gletta.bloggagratis.se och sen samma datum som min blogg e skriven på... (25 jan 2011)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lizetté - 2 september 2018 13:15

Idag var jag och Nathalié med hundarna på klubben. Vi tränade på Rallylydnad, gick bra, blev en liten filsnutt på mig ch Bliss.   ...

Av Lizetté - 8 juni 2018 21:00

Det blev en lång kvällspromenad med POKEMON GO runda för vissa. och ett dopp i vattnet för Bliss. Vi gick från Gustav Adolf Plan och via Drömparken. Promenaden tog ca 1 timme och 22 min. ...

Av Lizetté - 8 juni 2018 14:45

Idag tog jag och hundarna en lång promenad på 1 timme via Drömparken och sen mot  Gustav Adolfs Plan. Härlig tur med minst 2 ggr bad i ån för hundarna :D ...

Av Lizetté - 26 maj 2018 09:00

Idag var jag på Gimos Nordic Dog Show med min kille och mamma.  Det gick riktigt bra: hon fick Exellent och CK och i konk. blev hon 2:a bästa tik  med R-CERT och NORDIC R-CERT.   Domare: Joakim Ohlsson Kritiken löd: 3 år, utmärkt helhet, korr...

Av Lizetté - 1 maj 2018 19:35

Vi gick från Cirkle K till Drömparken och igenom den, förbi biblioteket och sen upp mot Ljungården och hemåt det gick bra och det var som sagt en skön och avkopplande promenad. Några urval av Bilderna:                       ...

Presentation


Här är jag Bryzejda Gratia Superis kallad Bliss. En Welsh Corgi Cardigan på just nu ca 3år.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Caddie


Ovido - Quiz & Flashcards