Caddie/Bryzejda 'Bliss'

Alla inlägg den 13 april 2016

Av Lizetté - 13 april 2016 17:15

Idag tog matte och jag en sväng till veterinären (hette det visst) först gick vi till bussen,

sen gick vi av bussen och gick ner tilll ett ställe med hundar och människor och butik.

Det var intressant fick kliva upp på en platta som visst kallas våg, jag vägde 12kg sen 

väntade jag och matte på en s.k veterinär eller var det djurvårdare kommer inte ihåg

tillsist kom en sådan tog in oss på ett rum och pratade och gosade med mig sen stack

hon nåt i mig eller åtminstone trodde jag det och skrek till matte tog mig över bringan

och pratade lugnt med mig och sen stack det till igen men denna gången hände det

verkligen och då gjorde det helt plötsligt inte ont, jag fick beröm och sen gick vi ut ifrån

rummet och matte pratade med mig och berätta att jag blivit vaccinerad och sen gick

vi mot bussen och vänta på den en stund och sen åkte vi, när bussen stanna sen

klev vi av och gick hemåt :D

Presentation


Här är jag Bryzejda Gratia Superis kallad Bliss. En Welsh Corgi Cardigan på just nu ca 3år.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Caddie


Ovido - Quiz & Flashcards