Caddie/Bryzejda 'Bliss'

Alla inlägg den 4 december 2010

Av Lizetté - 4 december 2010 10:15

Idag red matte Gletta och då fick jag följa med ut på turen de var jätte roligt, älskar verkligen och följa med ut och springa... i alla fall matte red mot travbanan och på travbanan red hon i två varv och vid vissa tilfällen tävla jag och gletta med varandra de var jätte roligt, efter två varv så red vi hemåt förbi lösdriften och dom börja springa lite och de tyckte jag var roligt så jag sprang in hagen och lekte lite med dom vilket matte inte gillade för hon ropade och skrek på mig flera ggr efter en stund bestämde jag mig för att gå tillbaks till matte och följa med henne hemåt och då fick jag beröm av henne, för att jag kom tilllbaks.. så red vi vidare hemåt mort stallet och då gick de bra igen..

god fortsatt f.m

Presentation


Här är jag Bryzejda Gratia Superis kallad Bliss. En Welsh Corgi Cardigan på just nu ca 3år.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Caddie


Ovido - Quiz & Flashcards