Caddie/Bryzejda 'Bliss'

Alla inlägg den 28 december 2010

Av Lizetté - 28 december 2010 17:45

Efter ett bra tag sen så hörde jag matte och nattis i porten..

När matte kom genom dörrn med nattis så sprang jag framtill dom och hälsa på dom.. yey matte hemma igen... hon pratade lite med andra kompisen sen gick vi och titta på tv lite och nattis börja laga mat..

Sen kom husse hem och då sprang jag i full fart och hälsa på honom..

och pussa på honom.. och försökte leka med honom.. men han orka inte.. så då gick jag till nattis och fråga om hon ville leka och de ville hon så jag sprang och jagade leksakerna med henne.. sen var de dags och äta för matte och de andra så då gick jag och la mig ett tag..

Efter ett tag hade det ätit klart och då satte vi oss och titta på tv igen ett tag..  men sen tyckte matte och husse att de var dags att röra på oss så då gjorde vi de.. vi åkte en buss till stadshuset och bytte till nästa buss mot där husse bor.. sen klev vi av bussen och rörde oss hemåt.. de var trevligt.. väl innanför dörren så gick jag och hälsa på hans mamma... sen gick jag och vila mig ett tag... 


Av Lizetté - 28 december 2010 09:30

Idag vakna matte till vid halv sex sex ca av att husses kl. ringde några ggr, men hon var för trött för att gå ut med mig såg jag så jag låg kvar på min plats och fortsatte sova fram tills dess att husse skulle åka då sprang jag upp från min plats och sa hejdå och sen gick jag och lade mig vid mattes sida där husse legat och så somna vi om tsm sen var de lite för varmt så då flytta jag mig försiktigt därifrån och lade mig på golvet och sov vidare tills matte vakna nästa gång och då hon vaknade var kl. halv tio ca så då klev hon upp klädde på sig och så gick vi ut de var skönt såg en massa hundar idag i parken men de var alla långt ifrån så då gick jag i min egen lilla värld och nosa av allt ännu en gång och de gick bra... väl inne fick jag min frukost och matte sin och så satt vi och titta på tv ett bra tag sen rasta matte mig med nattis (ena kompisen) strax före tolv på f.m.  sen blev jag lämnad i andra kompisens händer och matte och kompisen (nattis) åkte iväg utan mig huu jaja jag överlever nog..

Presentation


Här är jag Bryzejda Gratia Superis kallad Bliss. En Welsh Corgi Cardigan på just nu ca 3år.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Caddie


Ovido - Quiz & Flashcards