Caddie/Bryzejda 'Bliss'

Alla inlägg den 14 december 2010

Av Lizetté - 14 december 2010 09:30

Idag var de sista dagen på kursen och som ovan de känns lite tråkigt men men så kan de vara.. men vi hade ändå roligt och lite tufft.. vi gjorde inkallningsövning i grupp de gick bra, sen gick vi ormen ett bra tag de tyckte jag var rätt läskigt och rätt jobbigt men de gick.. efter de gjorde vi en övning med att möta hunden mitt emot och de gick bra, sen gick vi zic zac de gick hyfsat bra...  sen möttes vi hund mot hund igen men denna gång satt vi oss bredvid den hunden vi mötte och sen gick vi tillbaks till våra platser och gjorde en till mötes övning fast denna gång gick vi ett varv runt hunden vi mötte, de gick bra de med.. matte och jag hade även lite linförighets övning oxå de gick bra..

sen om jag och matte minns helt fel så vart de fika sen efter sista övningen.. efter fikat så fick jag och kurs kompisarna leta julklappar de var jätte roligt tyckte jag.. och även kurskompisarna gillade de tror jag..


Lite bilder...

         

OVAN:

Cerrie som letat efter sitt paket och vart ritkigt nöjd när hon hittade det tillsist.. hon sprang och bar på de länge tills hon tillslut rev upp de för att se vad de var i det..  


            

Tror de var Tintin som börja av mina Lankacherie healers (vet inte om de är rätt stavat) kompisar som fick börja leta efter en juklapp de där healernas är nämlligen tre st. dom heter Tintin, Yrsa och Shalimar kallas tjalle.. i alla fall de tog ett tag innan han plockade upp sitt paket och dessutom hittade de men de gick hans matte fick bära de för de var lite för stort för hans mun verkade de som... hehe så kan de va.. även han slog upp och han fick en jättefin bit ring typ som var svart och brun såg nästan lite likt ett tiger färg hehe..


       Här har vi då Saga som letar efter julklapp tog ett tag för henne med även men hon hitta de tillslut och kom springandes stolt bärande på de hehe  tänk va lite sökning kan vara kul.. hehe


      

Ville som letar efter julklappen han tyckte de var riktigt roligt.. när han hittade julkllappen fick husse hans bära den för han Ville var mer intresserad´av dofterna i hagen..


Tyvärr har jag inga bilder på mig själv när jag letar men men jag fick i alla fall en pip leksak som såg ut som nån fisk av nåt slag och min svans gick i ett när jag leta efter juklappen min men sen visade de sig vara rätt enkelt för den låg bara ett par meter ifrån där jag släpptes och ganska öppet men de var skoj ändå.. nu ska jag hem och vila natti natt..


Presentation


Här är jag Bryzejda Gratia Superis kallad Bliss. En Welsh Corgi Cardigan på just nu ca 3år.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Caddie


Ovido - Quiz & Flashcards