Caddie/Bryzejda 'Bliss'

Direktlänk till inlägg 14 april 2016

Idag var vi på klubben

Av Lizetté - 14 april 2016 10:00

Idag klev vi upp på fm nånstans och matte packade min väska vilket

betyder att vi ska göra något roligt, när det var klart begav vi oss ner till 

en buss hållplats utanför oss nästan och där träffade jag på mattes

lillasyster med sin hund och min polare Puffy vi klev på bussen tillsammans 

och sen åkte vi när vi stannade klev vi av men hann inte långt förän någon bil

tuta på oss och verkade vilja att matte skulle komma till en parkering med mig vad 

det nu är i alla fall så matte ursäktade sig mot sin syster och så gick vi till parkeringen 

och där är det någon galet busig hund som liknar mig men är lite större och tydligen

hane han presenterade sig som Frank och var nästan samma färg som jag och väldigt

busig vi busade och busade medans våra mattar och husse pratade och sen tyckte

matte att det var bra och tackade mycket för träffen och sen gick hon tillbaka till

sin syster och ursäktade sig igen,


syrran hennes sa bara det är lugnt var ju lite roligt och se era hundar busa och så fnittra 

hon så gick vi vidare väl framme byggde matte och hennes syster upp en Rally bana som

det kallas och så tog vi en liten prov runda sen fika vi och så gick vi två eller tre rundor

sen packade mattarna våra ihop och så rörde vi oss hemåt. Hemma låg vi båda mest och

sov medans mattarna spela spel m.m Sen efter ett tag rörde sig mattes syster och min

lekkompis sig hemåt till deras hem. Jag sov vidare.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lizetté - 2 september 2018 13:15

Idag var jag och Nathalié med hundarna på klubben. Vi tränade på Rallylydnad, gick bra, blev en liten filsnutt på mig ch Bliss.   ...

Av Lizetté - 8 juni 2018 21:00

Det blev en lång kvällspromenad med POKEMON GO runda för vissa. och ett dopp i vattnet för Bliss. Vi gick från Gustav Adolf Plan och via Drömparken. Promenaden tog ca 1 timme och 22 min. ...

Av Lizetté - 8 juni 2018 14:45

Idag tog jag och hundarna en lång promenad på 1 timme via Drömparken och sen mot  Gustav Adolfs Plan. Härlig tur med minst 2 ggr bad i ån för hundarna :D ...

Av Lizetté - 26 maj 2018 09:00

Idag var jag på Gimos Nordic Dog Show med min kille och mamma.  Det gick riktigt bra: hon fick Exellent och CK och i konk. blev hon 2:a bästa tik  med R-CERT och NORDIC R-CERT.   Domare: Joakim Ohlsson Kritiken löd: 3 år, utmärkt helhet, korr...

Av Lizetté - 1 maj 2018 19:35

Vi gick från Cirkle K till Drömparken och igenom den, förbi biblioteket och sen upp mot Ljungården och hemåt det gick bra och det var som sagt en skön och avkopplande promenad. Några urval av Bilderna:                       ...

Presentation


Här är jag Bryzejda Gratia Superis kallad Bliss. En Welsh Corgi Cardigan på just nu ca 3år.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Caddie


Ovido - Quiz & Flashcards