Caddie/Bryzejda 'Bliss'

Alla inlägg den 20 september 2010

Av Lizetté - 20 september 2010 12:00

Efter hon hade pysslat om sina hästar o.s.v så när hon kom tillbaks då

så pysslade hon om Jerry och sen satte hon sig upp på honom oj shit tänkte jag nu kom matte jätte högt ovanför marken tyckte jag men jag vande mig snabbt vid det hon red Jerry ett tag i paddocken och sen red hon ut på honom och då fick jag springa med igen jätte roligt vi red dock inte så långt denna gång vi red till lösdriftens vinterhage och sen red vi tillbaks och hon galopperade och travade med Jerry och jag, jag sprang glatt med hehe sen kom vi tillbaks till stallet igen och då pysslade matte om hästarna en extra gång och sen åkte vi hem till huset och matte åt mat sen hände inte så mkt mer den dagen.. men de var tillräckligt för mitt huvud hehe nu ska jag vila natti natt..

Av Lizetté - 20 september 2010 09:30

Som ovan så fick jag springa med matte idag när hon red Blíka de var riktigt roligt vi red på travbanan de var roligt hehe och även tränar de min kondition hehe vi sprang tre varv i galopp och i trav... och sen tog vi en skogstur och sen tillbaks de gick bra... och jag hade riktigt roligt.. hoppas Blíka tyckte det med hehe.. jaja väl tillbaks till stallet pysslades Blíka om och sen fick hon nåt konstigt täcke på sig och sen gick jag o matte ut och lämna henne i hagen de gick bra hehe.. och så passa hon på och hämta hennes häst Gletta på en gång.. sen gick vi in tillbaks till stallet och där pyssla matte om hennes häst och sen hennes mosters häst och jag låg där jag låg och titta på när hon pysslade med dom.. vad hon gjorde sen med dom får ni läsa om på deras bloggar.. bye bye

gletta.bloggagratis.se och raggsockans.bloggagratis.se



Presentation


Här är jag Bryzejda Gratia Superis kallad Bliss. En Welsh Corgi Cardigan på just nu ca 3år.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14
15
16
17
18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Caddie


Ovido - Quiz & Flashcards