Caddie/Bryzejda 'Bliss'

Alla inlägg den 3 september 2010

Av Lizetté - 3 september 2010 23:00

Gick på kvällsprom. med husse och matte, vi gick lite i parken som vi brukar gå i och sen lite vid vägen de gick bra... de var en lite kylig kväll men men de börjar ju bli höst nu har jag ju hört talas om... kom sen in från kvällsprom. och gick och la mig och sov direkt natti natt gott folk...

Av Lizetté - 3 september 2010 15:00

Hej på er idag vart jag lite förvånad.... först åkte matte iväg tidigt imorse och jobba (fast de visste jag ju så de var inte de men ändå).

Senare på dagen så åkte mattes mamma iväg antar då att matte skulle hämtas hem.. men i alla fall dom var borta ett tag så mer med de tänkte jag inte på, sen helt plötsligt eftre lång stund kommer matte hem med hennes killkompis i släp och matte försvinner upp på sitt rum är där ganska länge kommer sen ner med väskor och påsar m.m jag tittade

konstigt på henne och frågade var hon skulle men hon tittade bara glatt

på mig till svar.. aha tänkte jag vi ska någonstans där de blir kul antar jag så jag hängde med på krokarna och viftade glatt på svansen och sprang runt och efter matte tills vi gick ut till hennes killkompis bil..

matte stoppade in sina grejer (och mina grejer såklart) i bilen och

sen satte hon sig i bilen och ropade in mig i bilen och stängde om

mig och sen bar de iväg.. hade ingen aning om vart men nåt roligt ställe i alla fall för matte var alldeles överlycklig.. så efter tag så börja jag misstänka att hon troligen skulle till husse men vi får väl se hehe..

men jag hade mina misstankar hehe.. väl framme på stället kände jag på en gång igen vart vi var jag hoppade glatt ut ur bilen och nästan drog med mig matte in till gården och porten där han bor... möttes upp i dörren till deras lägenhet av husse oj var glad jag vart då.. hehe..



Presentation


Här är jag Bryzejda Gratia Superis kallad Bliss. En Welsh Corgi Cardigan på just nu ca 3år.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14
15
16
17
18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Caddie


Ovido - Quiz & Flashcards